miercuri, 4 februarie 2009

"Expozitia mea de scoici cu vanzare pe sarut"

Ei bine...cu asta ma ocup eu cand simt ca ceva nu e bine in lumea asta,cand ma supar sau pur si simplu cand simt nevoia...migrez,ma izolez si pun semnul de carantina .

Pentru multi pictura,desenul inseamna relaxare si le identifica ca si cum ar fi o pasiune...pentru mine...sunt o nevoie permanenta...la fel ca si sprayul pentru astmatici.

Despre lucrari...imi place sa le numesc "scoici" pentru ca le-as vinde doar pe sarut... nu pe bani...dar cat timp bancile conduc lumea,nu prea ai ce sa-i faci.
Nu stiu daca sunt bune, sunt rele...prea putin conteaza...conteaza doar faptul ca m-au ajutat sa trec peste atatea ,ba chiar m-au ajutat sa inteleg si sa fac diferenta intre ce conteaza si ce este trecator.Sunt ca niste ferestre prin care intra lumina intr-o camera intunecata,sunt gaurile din capacul borcanului...
p.s:o sa fie in curand si felicitari...depinde cat de repede fac rost de materiale si cum am drum la Cluj...oricum o sa mai vorbesc despre pictura si desen...asa,doar ca sa nu plictisesc cu problemele mele in dragoste.

mail: roxana.ember@yahoo.com

2 comentarii:

Anonim spunea...

n'oi fi eu panseluta, da totusi mi de pare ca acuma cu depresiunea, bancile nu prea mai conduc lumea. cel putin nu alea de pe Wall Street.
:evil grin:

Roxana spunea...

probabil ca le-au acaparat pinguinii(de aici si criza economica...blame the penguins...sau nu ..ca stim cine-i de vina...)